19 Ağustos 2013 Pazartesi

Yasin Palaz'dan Sitem Dolu Açıklamalar

2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Yeni Malatyaspor'da takımdan ayrılan Yasin Palaz, twitter üzerinden sitem dolu açıklamalarda bulundu.


Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Yeni Malatyaspor ile ani bir şekilde yolları ayrılan orta saha oyuncusu Yasin Palaz, sosyal medya üzerinden sitem etti. Palaz, sosyal medya üzerinden sitemde bulunarak, “Yönetim kurulunun gitmemem için engel olduğunu biliyorum. Yorganı bir pire için yakmamak adına almak zorunda bırakıldıkları bir kararım ben” dedi. Teknik direktör Özcan Kızıltan’ın raporu doğrultusunda takımla yolları ayrılan Palaz, twitter aracılığıyla yaptığı açıklamada, “Bir Yasin gider, bir Yasin gelir. Kimse Malatyaspor’dan büyük değildir. Mesele lige 20 gün kala herkesin takımını kurduğu yerde yapılandır. Aldığım o kadar teklife rağmen ben Yeni Malatyaspor’un oyuncusuyum. İsteyen kulübümle görüşsün diyecek kadar adamım. Kimseyi satmam ve kaçmam” ifadelerini kullandı.
Taraftarlara da teşekkür eden genç futbolcu, şunları söyledi:
“Şuana kadar arkada olan, beni seven, bağrına basan, bir Malatyalı olarak gören bütün büyük Malatyaspor taraftarına teşekkürü borç biliyorum. Yönetim kurulunun gitmemem için engel olduğunu biliyorum. Yorganı bir pire için yakmamak adına almak zorunda bırakıldıkları bir kararım ben.” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder