13 Ağustos 2013 Salı

Emrah Bedir: Kartalspor Büyük Bir Camia

2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Kartalspor'un yeni transferi Emrah Bedir ile kısa bir söyleşi yaptık. Bizi kırmayıp blogumuza, transfer sürecini ve yeni sezondan beklentilerini anlatan Emrah Bedir'e yeni sezonda can-ı gönülden başarılar diliyoruz. 


Uzun yıllar Adana'da forma giyen ve her kesim taraftarın sevgilisi haline gelen Emrah Bedir, yeni sezonda Kartalspor forması giyecek. Geçen sezonu Kızılcahamamspor ve Denizli Belediyespor takımlarında geçiren tecrübeli oyuncu toplamda yirmi iki maça çıktı ve dörtte gol kaydetti. Temennimiz, 1. Lig tecrübesine sahip yetenekli oyuncunun yeniden üst liglere yükselmesi. İyi bir sezon geçirmesi dileğiyle, söyleşimize geçelim...

Kartalspor Büyük Bir Camia

Adanaspor'dan ayrılmam benim için büyük bir sürpriz oldu. Sezon başında Fethiyespor, Orduspor ve Yeni Malatyaspor gibi takımlardan transfer teklifi aldım. Takımda oynayacağımı düşündüğüm için bu gelen teklifleri reddetmiştim. Ama olmadı. Kartalspor'un teklifi gelince hiç düşünmeden kabul ettim. Aynı zamanda Bucaspor'un da bir transfer teklifi olmuştu. Ama Şaban Yıldırım Hocanın orada olması hemde Kartalspor gibi büyük bir camiada oynayacağım için gelen teklifi reddettim. Kartalspor yönetiminin yaklaşımı benim için çok önemliydi. Her gün benimle ve kulübümle iletişime geçtiler. Bonservis sorununu çözmem de çok çaba harcadıklarını söyleyebilirim.

1. Lige Dönüş Yapacağız

Kartalspor, bir alt lige düşse de potansiyeli olan bir kulüp ve mazisini Türkiye'ye duyurmuş bir kulüptür. Tekrar hak ettiği yere yani 1. Lige çıkacaktır. Bu yolda elimden gelen her şeyi yapacağım. Taraftarlarımız emin olsunlar.



"Hanımın Diline Düşmemek İçin Çok Gol Atmalıyım"

  Her sene başında "acaba kaç gol atarsın" diye muhabbetler oluyor. Ben santrafor olmama rağmen golden çok asist yapıyorum. Çok "al da at" gibisinden pozisyonlar yaratıyorum. Hedefim tabi ki bol gollü bir sezon geçirmek. Umarım hedeflediğim gol sayısına ulaşırım. Eğer ulaşamazsam  hanımdan çok laf yeme durumunda kalırım.

"Taraftarımızın Karşısına Çıkmak İçin Sabırsızlanıyorum"

  Kariyerimde Kartalspor'a karşı altı veya yedi maç oynamışımdır. Bunların bir tanesi Adana'da ve geriye kalanlarını İstanbul'da oynadım. Deplasman maçlarında Kartalspor taraftarına karşı oynamaktan büyük bir zevk alıyordum. Özelikle kapalı tribündeki taraftarları izlemek çok büyük bir zevkti, benim için. Yeni sezonda onların desteği bizim için çok önemli. İnşallah, bu yıl taraftarımızın da desteği ile 1. Lige çıkarız. Çünkü iç saha maçlarımızı on iki kişi ile oynayacağımızı unutmasınlar. Ayrıca twitter üzerinden taraftarlarımızdan çok güzel yorumlar alıyorum. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Karşılarına çıkmak için sabırsızlanıyorum.




Uyarı: Her hakkı saklıdır. İzinsiz veya kaynak gösterilmeden yayınlanması yasaktır.


0 yorum:

Yorum Gönder