16 Ağustos 2013 Cuma

Çorumspor'da Teknik Direktör Sunay Güneş Oldu

Bölgesel Amatör Lig 6. Grup'ta mücadele edecek olan Çorumspor'da teknik direktörlüğe Sunay Güneş getirildi.


Çorumspor’u yeni sezonda çalıştıracak Sunay Güneş dün Çorum’a geldi ve akşamda takıma ilk antrenmanını yaptırdı. Sunay Güneş dün Başkan Rumi Ispanak ve Yönetim Kurulu üyeleri Güngör Atak ve Yetkin Özbey ile düzenlediği basın toplantısında görüşlerini dile getirdi. Belediyespor ve Çorumspor’un aynı kentin iki kardeş takımı olduğunu belirterek ‘İnşallah sezon sonunda Belediyespor 2. lige Çorumspor’da 3. lige çıkar’ dedi.


Toplantıda ilk olarak konuşan Çorumspor Başkanı Rumi Ispanak, güçlü bir alt yapıları olduğunu bu alt yapıdaki gençlerin daha iyi eğitim almaları için Sunuy Güneş’i tercih ettiklerini söyledi. Sunay Bulut ile bir gönül bağları olduğunu belirten Başkan Ispanak ‘Kendisine teklif ettiğimizde hiç para pul konuşmadan İzmir’den kalktı ve buraya görev yapmaya geldi. Kendisine teşekkür ediyor başarılar diliyorum’ dedi. 

Sunay Güneş ise toplantıda yaptığı konuşmasına Çorumspor yönetimi ile dostluk abi kardeş ilişkileri olduğunu ve kendisine sohbetler sırasında birlikte çalışma teklif edildiğinde bunu hiç düşünmeden kabul ettiğini söyledi. Bu teklif kabul etmesinde geçmiş dönemlerde futbolcu olarak Çorum’a geldiğinde geçtiğimiz yıllarda Göztepe ile Çorumspor arasındaki maçtaki atmosferin çok etkili olduğunu belirten Güneş ‘Asıl büyük etken ise şanssız bir sezon yaşayan ve küme düşen bir takımdan şu anda 10 futbolcunun transfer yapması ikisininde yapacak olması.

‘Küme düşen takımın 12 sporcusu transfer yapıyorsa...’

Küme düşen bir takımdan 12 futbolcu transfer yapıyorsa o kulübün alt yapısının ne kadar güçlü olduğunu anlamak için başka veriye ihtiyaç olmadığını düşünüyorum. Bizde bu maden gibi alt yapıdan yeni yetenekleri Çorum ve Türk futboluna kazandırmak için elimizden gelen çabayı göstereceğiz. Çorumspor kesinlikle hedefsiz olmaz. Bizim hedefimizide alacağımız puanlar belirleyecektir. Önceliğimiz gençleri kazanmak olacak tabiki bu arada sürprizlerde yapabiliriz. Elimizdeki yetenekli gençlerin performansı ve aramıza katılacak süprriz isimlerle hedefe oynayan bir takım olmayı amaçlıyoruz.


‘İnşallah Belediyespor 2. lige Çorumspor 3. lige yükselir’

Belediyespor’da Çorumspor’da bu şehrin takımı ikisinin dostça mücadele edeceklerine ve başarılı olacaklarına inanıyorum. İnşallah Belediyespor 2. lige Çorumspor olarak bizde 3. lige yükseliriz. Hep bebareber el birliğiyle başarılı olalım birbirimize destek olalım köstek olmayalım. Köstek olmayanlara ise içimizden ayıralım. Sonuçta bu şehrin iki takımıyız’ dedi.


‘Halit hoca benim abim’

Sezon başında Çorum Belediyespor’da Halit Kılıç’ın yardımcılığı için isminin gündeme gelmesiyle ilgili olarak sorulan soruya ise Sunay Güneş, Halit Kılıç’ın kendisinin abisi olduğunu çok iyi bir dostlukları bulunduğunu belirterek ‘Bana teklif yaptı bende kabul etti. Genel Kurul sonunda ise kabul edilmedim. Bu arada üç kulüpten gelen teklifi geri çevirmek zorunda kaldım. Ancak bunlar geçmişte kaldı bugünden sonra ben mutlu olduğum yerdeyim ve önemli olan Çorumspor’un başarısı’ dedi.

 Çorum Hakimiyet

0 yorum:

Yorum Gönder