13 Ağustos 2013 Salı

Çorum Belediyespor'da İki İmza

3. Lig 2. Grup'ta mücadele edecek olan Çorum Belediyespor, iki önemli oyuncuyu kadrosuna kattı.


Çorum Belediyespor, Sarıyer'den Mehmet Akif Tatlı ve Tarsus İdman Yurdundan Harun Ufuk Söylemez'i kadrosuna kattı. Mehmet Akif, bugün resmi sözleşmeye imza atarken Ufuk Söylemez, Çorum Belediyespor'un Düzce Topuk Yaylasındaki kampına katıldı.

Sekiz yıl aradan sonra Çoruma dönen Mehmet Akif Tatlı ise yeniden memleketinin takımında forma giymekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Tatlı, uzun süredir Belediyespor Yönetiminin Hamit Işık aracılığıyla kendisiyle temas halinde olduğunu belirterek ‘Gerçekten o kadar çok ilgilendiler ki ben zaman zaman cevap veremediğim için mahcup bile oldum. Beni çok isteyen ve çok iyi bir yönetimle birlikte çalışacağımıza inanıyorum. Buradan ayrılalı sekiz yıl oldu yeniden Çoruma dönmekten dolayı çok mutluyum. Bu transferin gerçekleşmesinde Belediyespor Yönetiminin yakın ilgisi ile birlikte ailemin de onların yanında olmam isteği etken oldu. Ben başkanımızın söylediklerinden yola çıkartarak şunu açık yüreklilikle söylemek isterim ki yapılan eleştirilen bizi kesinlikle kamçılayacaktır ve hırslandıracaktır.


Yönetim kadroyu oluşturmak için gereken çalışmayı yaptı. Şimdi görev bizlerde sahada gereken mücadeleyi verip aldığımızın paranın hakkını vereceğiz ve Çorumu hedefe ulaştırmak için elimizden geleni yapacağız. Bundan sonrası ise takdiri ilahı. İnşallah her şey istediğimiz gibi olur. Ben öncelikle bu transferin gerçekleşmesinde emeği bulunan herkese çok teşekkür ediyorum’ dedi.


Mehmet Akif, kaç yıllık imza attığı konusunda ise bu konuda görüşme bile yapmadıklarını takdiri yönetime bıraktığını söyledi.


Çorum Hakimiyet

0 yorum:

Yorum Gönder