30 Temmuz 2013 Salı

İsmail Arslan, Ünyespor'da







Spor Toto 3.Lig’de şampiyonluk hedefi koyan Ünyespor aynı grupta mücadele edeceği Erzurum Büyükşehir Belediyespor’da Fenerbahçe’nin kiralık oyuncusu olarak forma giyen İsmail Arslan’ı da kadrosuna kattı.
2013-2014 sezonunda 3.lig 2. grupta mücadele edecek olan Ünyespor daha önce prensipte anlaştığı ve 1. etap çalışmalarına dahil ettiği Erzurum Büyükşehir Belediyespor’un sol açığı İsmail Arslan ile sözleşme imzaladı.
1991 doğumlu Giresun Dereli doğumlu İsmail Arslan geçtiğimiz sezon Fenerbahçe’den kiralık olarak önce ligin ilk yarısı Giresunspor’a ve ligin ikinci devresinde de Erzurum Büyükşehir Belediyespor’a transfer olmuştu. Sol kanat oyuncusu İsmail kendisini yeşil-beyazlı renklere bağlayan imzayı atarken “Ünyespor’un tekrar 2.lig’e çıkması için elimizden geleni yapmaya çalışacağız” dedi. Ünyespor’un yeni transferi İsmail açıklamasında şunları kaydetti: “1991 doğumluyum. En son geçtiğimiz dönemin 2. Sezonu Erzurum Büyükşehir Belediyespor’da oynadım. Fenerbahçe’den sözleşmem bitti, orada kiralıktım. Şimdi buraya bonservisimle birlikte geldim. Ben Giresunluyum futbola da Giresun’da başladım. 6 yıl Giresun da oynadım, 15 yaşında milli takımlara seçildim. 2006-2007 de Fenerbahçe’ye transfer oldum. İlk profesyonel orda oldum, Daha sonra Giresun’a kiralandım. Bank Asya’dan düştüğümüz sezon oynadım. En Son Erzurum Büyükşehir macerası oldu. Oradan da buradayım.  Ünyespor’un Giresun’un maçlarına gidiyordum. Oradan Ünyespor’u biliyorum, tanıyorum. Ünyespor buraları hak etmiyor. Bu takımın daha iyi yerlerde olması gerekir. Ünye’nin düşmüş olması beni çok üzdü. Ünye’nin tekrar çıkması lazım. Biz elimizden geleni yapmaya çalışacağız. Mevkii olarak sol açık, orta saha ve forvet arkasında oynuyorum”
Yeşil-beyazlı takımın Erzurum Büyükşehir Belediyespor’dan transferi İsmail Arslan geçtiğimiz sezon ligin ilk yarısında Giresunspor forması ile 9 lig, 2 Türkiye Kupası maçında forma giydikten sonra ligin ikinci devresi Erzurum ekibinde ise toplam 8 maçta görev yaptı.
Futbola Giresunspor altyapısında başlayan İsmail Aslan burada 2006 yılında ilk kez Türkiye Genç Millî Futbol Takımına ilk kez davet edildi. Türkiye A Genç Millî Futbol Takımında oymasıyla ülke genelinde büyük takımların dikkatini çekmeye başladı. Neticesinde, 2007 yılında Fenerbahçe'yle profesyonelliğe geçiş mukavelesi imzalayarak buranın altyapısına geçti. Burada sadece altyapı ve A2 takımında dört sezon oynadı.
2010-11 sezonun başında eski takımı olan 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'a transfer oldu. Bank Asya 1.lig ve 2.lig'de Giresunspor forması giyen İsmail Arslan'ın en son durağı Erzurum Büyükşehir Belediyespor olmuştu.
Kaynak SPOR AKSİYON

0 yorum:

Yorum Gönder